Inpost - Nadaj Paczkę i inne funkcje planowo niedostępne

Pakersi

Opublikowane w dniu 29.04.2020r.

Aktualizacja: Wszystkie usługi ponownie działają. 


Informujemy, że w dniu 30.04.2020 od godz. 23:00 do godz. 23:59 InPost planuje wdrożenie kolejnych zmian w systemie informatycznym mających na celu usprawnienie działania systemów. Są to planowane prace techniczne, które wynikają z rozwoju systemu.

Na czas tych działań część usług InPost (Nadaj Paczkę w Paczkomacie i POP oraz inne funckje wymienionych poniżej), będzie niedostępna.

Jakich trudności możena się spodziewać w związku z planowanymi pracami? Nie będzie możliwe:
  • tworzenie, opłacanie i generowanie przesyłek Paczkomatowych oraz Kurier Standard przez integrację oraz Managera Paczek;
  • korzystanie z Szybkich Nadań i Szybkich Zwrotów;
  • generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro i dla Szybkich Zwrotów;
  • wysyłanie komunikatów sms/email do klientów m.in. dotyczących kodów odbioru dla paczek;
  • wyświetlanie aktualnych statusów paczek, Paczkomatów i POP na stronie www i na innych platformach, jak Allegro, aplikacja mobilna i WebTrucker;
  • nadawanie paczek paczkomatowych w Paczkomatach i POP;
  • możliwość nadawania paczek bez etykiety;
  • opłacanie paczek za pobraniem za pomocą PayByLink.
Odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac, a także nadawanie paczek z wygenerowaną etykietą będą cały czas możliwe. Paczki o odpowiednim statusie będą mogły być umieszczane z wykorzystaniem ekranu Paczkomatu.

Bardzo dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za trudności. Jesteśmy przekonani, że dzięki wprowadzonym zmianom, korzystanie z usług InPost będzie jeszcze prostsze i wygodniejsze.

Znajdź swój punkt kurierski