Pakersi Milicz - wywiad z prowadzącą Punkt Kurierski

Pakersi

Opublikowane w dniu 23.04.2020r.

Wywiad z właścicielką punktu kurierskiego w Miliczu

Jak można trafić do Pani punktu kurierskiego w Miliczu? Czy obok są jakieś miejsca, które zna każdy?

Nasz punkt kurierski w Miliczu znajduję się przy ulicy Krotoszyńskiej 10, na końcu parkingu. Obok jest salon fryzjerski, lekarz weterynarii oraz sklep Stihl. Na wprost parkingu znajduje się miejsce, gdzie w sezonie rozpoczyna się trasę kajakową.

Gdzie najlepiej zaparkować?

Dbamy o wygodę Naszych Klientów, dlatego mogą oni zaparkować przed samym punktem.

W jakich godzinach będzie otwarty punkt kurierski Milicz?

Punkt kurierski Pakersi w Miliczu jest otwarty w godzinach 9:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

Jak można składać zamówienia w Pani punkcie kurierskim w Miliczu?

W punkcie kurierskim Pakersi w Miliczu możesz złożyć zamówienia osobiście na ul. Krotoszyńskiej 10. Zachęcamy również do wygodnego nadawania paczek poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 737-449-693. Napisz lub zadzwoń, a kurier odbierze przesyłkę ze wskazanego przez Ciebie adresu.

Co wyróżnia Pani punkt kurierski na tle konkurencji?

Niskie ceny, możliwość nadania przesyłek poza punktem (opcja zamówienia kuriera do domu lub firmy) czy szybkie doręczenie paczek. Nasz punkt oferuje również usługi dodatkowe takie jak np. ubezpieczenie przesyłki do 100.000,00 zł i pomoc przy pakowaniu nawet najbardziej niestandardowej paczki. Nasi Klienci mogą również kupić u Nas niezbędne rzeczy do zapakowania przesyłki w punkcie (kartony, taśmy, folie stretch). Pakersi w Miliczu oferują również możliwość wyboru przewoźnika. Współpracujemy z takimi firmami jak DHL, InPost, FedEx, TNT czy Ambro Express, dzięki czemu możemy nadać wszystko – od listów po przesyłki paletowe – w najkorzystniejszych cenach.

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez Klientów Pani punktu kurierskiego? Na co powinni zwracać uwagę wysyłając paczki?

W Naszym punkcie kurierskim w Miliczu często wysyłane są części samochodowe. Klienci nie pamiętają jednak, że przed wysłaniem takiego towaru muszą spuścić ciecz na przykład z silnika. Warto o tym pamiętać, bo olej w transporcie może wyciec i zalać inne wysyłki. W takich sytuacjach wysyłana część będzie wymagała czyszczenia, a ubezpieczenie tego nie obejmuje. Mogą też zostać zalane przesyłki innych Klientów.

Jakie były najbardziej nietypowe przesyłki w Pani punkcie kurierskim w Miliczu?

Jedną z najbardziej nietypowych przesyłek, z jaką spotkałam się w naszym punkcie była trumna.

Co lubi Pani w swojej pracy?

Najbardziej lubię kontakt z Klientem. Wiem, że mogę mu zaoferować usługę kurierską, z której będzie zadowolony. Pomoc w pakowaniu trudnych i niestandardowych przesyłek również sprawia mi przyjemność, ponieważ widzę wtedy ulgę na twarzy Klienta, który nie musi już martwić się tym, że jego paczka będzie źle zabezpieczona. Takie osoby bardzo często stają się stałymi Klientami, a to motywuje do dalszej pracy :)

Jakich Klientów jest najwięcej w Pani punkcie kurierskim Pakersi?

Najwięcej jest handlarzy częściami samochodowymi. Przeważnie wysyłają oni lampy, silniki, maski, zderzaki.

Dołącz do nas i skorzystaj z franczyzy punktu kurierskiego!

Zobacz też: