Pakersi w nowej odsłonie

Pakersi

Opublikowane w dniu 22.07.2022r.

Ogólnopolską sieć Punktów Kurierskich Pakersi można już obejrzeć w nowym wydaniu. Powstała w ramach rebrandingu identyfikacja wizualna jest podyktowana nową strategią komunikacji marketingowej i odpowiada na dynamicznie zmieniające się oczekiwania rynkowe. 

 

W marcu 2022 roku marka Pakersi obchodziła swoje 10-lecie. Przez ten czas nastąpił jej dynamiczny rozwój. Stworzona została sieć licząca ponad 100 Punktów Kurierskich i nawiązana została współpraca z wiodącymi przewoźnikami. Nastąpiła także rozbudowa oferty. To wszystko sprawiło, że konieczne było stworzenie nowej strategii komunikacji marketingowej. 

 

Badania rynku przeprowadzone na zlecenie marki przez Biostat oraz analiza strategiczna wskazały na potrzebę przeprowadzenia zmian w identyfikacji wizualnej, które właśnie mają swoją premierę. W rezultacie przeprowadzonych badań i analizy stworzone zostało nowe logo i spójne z nim: kolorystyka, typografia oraz motywy przewodnie. 

 

Wszystkie te zmiany będą widoczne na zewnątrz, jak i wewnątrz Punktów Kurierskich Pakersi, w materiałach marketingowych (ulotkach, plakatach, wizytówkach), na fanpage'u marki oraz fanpage'ach poszczególnych Punktów, w reklamach online i offline. Zakończenie prac jest planowane na koniec kwietnia 2023 r.