Pakersi

Zwroty Mohito

Zakupy w Mohito to świetny sposób na uzupełnienie swojej garderoby o modne ubrania i akcesoria. Co jednak, gdy zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań? Nie martw się – bez problemu możesz zwrócić go w Punktach Pakersi Przy Okazji!

Zwrot zamówienia z Mohito w Punktach Pakersi Przy Okazji – szybko i wygodnie!

Nieużywane produkty z Mohito możesz zwrócić bezpłatnie W Punktach Pakersi Przy Okazji za pośrednictwem przewoźnika InPost w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

W Punkcie Pakersi Przy Okazji zwrócisz swoje zamówienia z Mohito:
– bez formalności

– bez czekania na kuriera

– przy okazji załatwiania codziennych spraw
Aby zwrot został przyjęty, produkty nie mogą być noszone i muszą posiadać oryginalnie przyczepione metki.

Jak zwrócić zamówienie z Mohito z kodem zwrotu w Punkcie Pakersi Przy Okazji?

Na stronie Mohito możesz nadać paczkę z kodem zwrotu przewoźnikiem InPost – aby to zrobić należy wybrać opcję zwrotu przez paczkomat, natomiast wybierając tą opcję możesz również zanieść swoją przesyłkę do Punktu Pakersi Przy Okazji. Kod zwrotu ważny jest przez 14 dni od momentu wypełnienia formularza zwrotu na stronie Mohito.

Aby zwrócić swoje zamówienie przy pomocy kodu zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Zaloguj się na swoje konto Mohito.
  2. Przejdź do zakładki „Zwrot”.
  3. Wybierz opcję „Zwrot przez paczkomat”.
  4. Wypełnij formularz zwrotu – po jego wypełnieniu pojawi się kod zwrotu. Otrzymasz go również w wiadomości e-mail oraz SMS-em od InPost.
  5. Zapakuj produkty – włóż produkty do oryginalnego opakowania (lub innego, jeśli oryginalne jest uszkodzone) wraz z fakturą lub kartką z napisanym ręcznie numerem zamówienia i upewnij się, że są odpowiednio zabezpieczone. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, pamiętaj o usunięciu starej etykiety.
  6. Napisz kod zwrotu na paczce w widocznym miejscu.
  7. Zanieś paczkę do Punktu Pakersi Przy Okazji blisko Ciebie i okaż kod zwrotu pracownikowi Punktu.
  8. Oczekuj na zwrot pieniędzy – otrzymasz go w ciągu 14 dni od dotarcia przesyłki do magazynu Mohito.

Zwrot zakupów z Mohito dowolnym przewoźnikiem w Punkcie Pakersi Przy Okazji

Zamówienie ze sklepu internetowego Mohito możesz zwrócić w Punkcie Pakersi Przy Okazji również na własny koszt przewoźnikami takimi jak InPost, Orlen Paczka, DHL, UPS, GLS.

Aby zwrócić swoje zamówienie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Zapakuj produkty – włóż produkty do oryginalnego opakowania (lub innego, jeśli oryginalne jest uszkodzone) wraz z fakturą lub kartką z napisanym numerem zamówienia i upewnij się, że są odpowiednio zabezpieczone. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, pamiętaj o usunięciu starej etykiety.
  2. Opłać przesyłkę przez Internet i wygeneruj etykietę u jednego z poniższych przewoźników: InPost, Orlen Paczka, DHL, UPS, GLS. Dane do wysyłki to:

LPP S.A. MOHITO

Panattoni Park Tricity South II

Będzieszyn 103

83-000 Będzieszyn
4. Zanieś paczkę do Punktu Pakersi Przy Okazji blisko Ciebie.

5. Oczekuj na zwrot pieniędzy – otrzymasz go w ciągu 14 dni od dotarcia przesyłki do magazynu Mohito.

Zwroty Mohito

Przyjazna polityka zwrotów Mohito sprawia, że zakupy online są całkowicie bezpieczne. Możesz śmiało wybierać swoje ulubione stylizacje, wiedząc, że ewentualny zwrot w Punkcie Pakersi Przy Okazji będzie prosty, szybki i darmowy.

Znajdź swój Punkt Pakersi Przy Okazji i zwracaj swoje zamówienia z Mohito wygodnie i blisko Ciebie!

 

Ułatwienia dostępu