Pakersi Elbląg - wywiad z właścicielem Punktu Kurierskiego
Jak można trafić do Pana punktu kurierskiego w Elblągu? Czy obok są jakieś miejsca, które zna każdy?a
Punkt kurierski Pakersi w Elblągu znajduję się przy ulicy Królewieckiej 105 B/1. Blisko Nas znajduje się sklep Hydrobud z techniką grzewczą oraz Hurtownia i Sklep Fryzjerski. Po drugiej stronie ulicy mieści się szkoła językowa oraz Komenda Policji.
Gdzie najlepiej zaparkować?
Przed samym wejściem do punktu jest duży parking, na którym bez problemu można zaparkować.
W jakich godzinach będzie otwarty Punkt Kurierski Elbląg?
Nasz punkt kurierski otwarty jest w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę w godzinach 10:00-14:00.
Jak można składać zamówienia w Pana punkcie kurierskim w Elblągu?
W punkcie kurierskim Pakersi w Elblągu możesz złożyć zamówienie osobiście przy ulicy Królewieckiej 105 B/1. Zachęcamy również do wygodnego nadawania paczek poprzez e-mail [email protected] lub telefonicznie 536 994 109. Napisz lub zadzwoń, a kurier odbierze przesyłkę ze wskazanego przez Ciebie adresu.
Dlaczego zdecydował się Pan na franczyzę punktu kurierskiego w Elblągu?
Zdecydowałem się na uruchomienie punktu kurierskiego głównie dlatego, że chciałem zacząć pracować na własny rachunek. Decyzję pomogło podjąć mi również to, że na mapie Elbląga nie było jeszcze punktu Pakersów.
Jakie cechy przekonały Pana do wyboru franczyzy punktu kurierskiego Pakersi?
Do wyboru franczyzy punktu kurierskiego Pakersi przekonał mnie niski koszt inwestycji, który jednak szedł w parze z bogatą ofertą, w której oprócz szerokiego wachlarzu firm kurierskich znalazły się szkolenia sprzedażowe, dostęp do systemu nadawczego, wyposażenie lokalu czy pomoc Opiekunów.
Czy miał Pan doświadczenie w branży kurierskiej przed przystąpieniem do franczyzy? Czym zajmował się Pan przed otworzeniem punktu kurierskiego w Elblągu?
Przed przystąpieniem do franczyzy pracowałem jako informatyk w urzędzie, a styczność z branżą kurierską miałem jedynie podczas nadawania paczek.
Co wyróżnia Pana punkt kurierski na tle konkurencji?
Przede wszystkim szeroki zakres wyboru przewoźników – zarówno krajowych, jak i międzynarodowych – a co za tym idzie niska cena i dopasowanie do potrzeb najbardziej wymagającego Klienta.
Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez Klientów Pana punktu kurierskiego? Na co powinni zwracać uwagę, wysyłając paczki?
Najczęstszym błędem popełnianymi przez Klientów jest oczywiście niepoprawne zapakowanie przesyłki. Zachęcamy do korzystania z naszej pomocy w tym zakresie – przygotujemy paczkę tak, aby była jak najlepiej zabezpieczona przed uszkodzeniem. W niektórych przypadkach odpowiednie zapakowanie może nawet obniżyć cenę wysyłki.
Innym najczęściej popełnianym błędem jest brak wszystkich danych, które są potrzebne do tego, aby stworzyć list przewozowy.
Jakie były najbardziej nietypowe przesyłki w Pana punkcie kurierskim w Elblągu?
Najdziwniejszy do pakowania był fotel kosmetyczny. Po zafoliowaniu wyszedł jak posąg.
Skąd zainteresowanie branżą kurierską?
Branża kurierska jest to sektor, w którym widać ogromny potencjał. Dynamiczny rozwój tego rodzaju usług, a także wzrost popytu wśród konsumentów sprawia, że jest to odpowiedni pomysł na biznes. Widać to szczególnie teraz – pandemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm musiało zamknąć swoje działalności, a branża kurierska jako jedna z niewielu zanotowała znaczący zysk. W naszym punkcie kurierskim w Elblągu nadawaliśmy paczki przez cały okres trwania kwarantanny.
Co lubi Pan w swojej pracy i dlaczego?
Największym plusem jest samodzielność, którą dają mi bycie swoim własnym szefem.
Jakie miał Pan obawy związane z prowadzeniem punktu kurierskiego? Czy się sprawdziły? Jak ocenia je Pan z perspektywy czasu?
Swój punkt kurierski otworzyłem w momencie wybuchu epidemii koronawirusa, więc moją główną obawą było to, czy biznes utrzyma się w tak trudnym dla wszystkich firm okresie. Jak już jednak wspominałem branża ta jest jedną z niewielu, dla których wirus jest nie straszny.
Zobacz też: