Pakersi Świdnica - wywiad z waścicielem Punktu Kurierskiego
Wywiad z właścicielem punktu kurierskiego w Świdnicy
Jak można trafić do Pana punktu kurierskiego w Świdnicy? Czy obok są jakieś miejsca, które zna każdy?
Punkt znajduje się przy ul. Armii Krajowej 7. Można nas znaleźć bardzo szybko dzięki dużemu banerowi. Pod punktem znajduje się parking dla naszych Klientów, na który wjeżdża się tę samą bramę co na plac manewrowy WORDu.
Gdzie najlepiej zaparkować?Pod punktem, specjalnie dla naszych Klientów, mamy wydzielone przy pomocy koperty, prywatne duże miejsce parkingowe. Obok znajduje się również kilka ogólnodostępnych miejsc, na których bez problemu można zaparkować.
W jakich godzinach najłatwiej jest znaleźć miejsce parkingowe? Gdzie można zaparkować, kiedy ruch jest większy?
W godzinach pracy naszego punktu (tj.9-17) nie ma problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego - jak nie na naszym prywatnym miejscu, to na miejscach parkingowych znajdujących się obok.
W jakich godzinach będzie otwarty punkt kurierski Świdnica?
Punkt kurierski Pakersi w Świdnicy jest czynny w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.
Jak można składać zamówienia w Pana punkcie kurierskim w Świdnicy?
W punkcie kurierskim Pakersi w Świdnicy możesz złożyć zamówienia osobiście pod adresem ul. Armii Krajowej 7. Zachęcamy również do wygodnego nadawania paczek poprzez e-mail: [email protected] lub telefonicznie 504 100 325. Napisz lub zadzwoń, a kurier odbierze przesyłkę ze wskazanego przez Ciebie adresu.
Dlaczego zdecydował się Pan na franczyzę punktu kurierskiego w Świdnicy?
Urodziłem się w Świdnicy – tutaj na co dzień żyję i mieszkam. To piękne miasto z historią, czego chcieć więcej? Wydaje mi się, że dobrze znam zapotrzebowania mieszkańców Świdnicy i pomimo już dwóch istniejących na mapie naszego miasta podobnych punktów, brakowało punktu z dobrą obsługą Klienta i dostępnością ofert.
Jakie cechy przekonały Pana do wyboru franczyzy punktu kurierskiego Pakersi?
Ciężko jednoznacznie określić, dlaczego wybór padł na firmę Pakersi. Moją uwagę przykuła od razu nazwa firmy, gdyż jest ciekawa i wyróżnia się wśród innych. Szukając oferty franczyzy Punktu Kurierskiego porównywałem inne podobne firmy, jednak z perspektywy czasu cechy, które przeważyły na korzyść Pakersów to duży wybór przewoźników krajowych i międzynarodowych, dobre warunki współpracy oraz doświadczenie zdobyte przez prawie 10 lat działania w branży kurierskiej.
Czy miał Pan doświadczenie w branży kurierskiej przed przystąpieniem do franczyzy? Czym zajmował się Pan przed otworzeniem punktu kurierskiego w Świdnicy?
Zarówno w branżę kurierską, jak i w prowadzenie własnej firmy wchodziłem bez jakiegokolwiek doświadczenia – miałem jednak głowę pełną pomysłów i optymizmu, co zdecydowanie pomogło w szybkim rozwoju i przyswajaniu wiedzy. Do końca jednak nie wiedziałem, czego mogę się spodziewać po tej dość specyficznej branży. Przed założeniem własnej firmy pracowałem m.in. jako technik utrzymania ruchu, elektromonter czy przedstawiciel handlowy. Zdecydowanie mnogość branż jakie udało mi się poznać ułatwiły wdrożenie się do biznesu i dostosowanie się do panujących zasad.
Co wyróżnia Pana punkt kurierski na tle konkurencji?
Najważniejszym czynnikiem naszej przewagi jest ciągły rozwój – w branży kurierskiej nie można nawet na chwilę odetchnąć. Otwartość na Klientów i indywidualne podejście, to kolejce cechy wyróżniające nasz punkt kurierski Pakersi na tle innych podobnych miejsc. Podczas obsługi naszych Klientów nie trzymamy się sztywnych schematów. Badamy potrzeby każdej osoby i staramy poznać się ich problemy, które następnie razem rozwiązujemy.
Wyróżnia nas również szeroki wybór dostępnych firm kurierskich i spedycyjnych. Dzięki temu możemy zająć się każdym rodzajem wysyłek bez wyjątków. Co więcej, w naszym punkcie kurierskim w Świdnicy oferujemy mnogość dodatkowych usług niedostępnych u konkurencji, które stale poszerzamy.
Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez Klientów Pana punktu kurierskiego? Na co powinni zwracać uwagę, wysyłając paczki?
Najczęściej popełnianym błędem jest brak kontaktu przed przyjazdem do punktu – oszczędziłoby to wiele czasu, a czasami i pieniędzy naszym Klientom
Zobacz też: