Franczyza bez lokalu - czy to możliwe?

Pakersi

Opublikowane w dniu 02.04.2020r.

Biznes franczyzowy to znany od dawna sposób na stanie się własnym szefem i rezygnację z etatu. O ile na rynku istnieją firmy oferujące swoim potencjalnym partnerom franczyzę bez wkładu własnego, o tyle franczyza bez lokalu wydaje się nierealnym do spełnienia pomysłem. Czy na pewno tak jest?

Czy możliwa jest franczyza bez lokalu?

Franczyza bez lokalu to kusząca propozycja, jednak jednym z warunków ofert liczących się na rynku franczyzodawców jest właśnie posiadanie swojej placówki lub gotowość do jej wynajęcia. Wyjątkiem jest sieć punktów kurierskich Pakersi, która w tym trudnym dla wszystkich okresie oferuje możliwość rozpoczęcia swojego biznesu bez posiadania gotowego lokalu. Jak to działa?

Pierwszym krokiem jest podpisanie umowy, którą dostarczymy do Ciebie kurierem. Następnie przejdziesz 3-dniowe szkolenie przez Internet, na którym poznasz wszystkie tajniki skutecznej sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Zyskasz również dostęp do 30-dniowego programu treningowego – zawarte są w nim treści edukacyjne, zadania i quizy.

Lokal otworzysz, kiedy sytuacja się uspokoi.

Co więcej, decydując się teraz na otwarcie swojego punktu kurierskiego Pakersi, skorzystasz z oferty promocyjnej i zaoszczędzisz ponad 3000 zł. Zainteresowany? Jeśli tak, to zapraszamy do kontaktu przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej.

Zobacz szczegóły »

Franczyza punktu kurierskiego bez lokalu

Dlaczego w ogóle myślą o franczyzie bez lokalu? Franczyza wydaje się bezpiecznym rozwiązaniem, a obecnie mamy takie czasy, że kontakty z ludźmi są utrudnione. Można więc zacząć pracę przez Internet i otworzyć firmę w domu.

Prowadzenie własnej firmy to marzenie wielu osób. Jednak tylko nieliczni z nich decydują się na jego realizację. Dlaczego? Powody mogą być różne – od strachu związanego z ryzykiem utraty zainwestowanych pieniędzy po brak wiedzy dotyczącej budowania interesu od podstaw. Najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest franczyza, sprawdzony sposób na biznes, który możesz powielić w swoim mieście.

Stając się Partnerem sieci punktów kurierskich zyskujesz nie tylko know-how, lecz również:

  • • niezbędne do pracy narzędzia jak system nadawczy,
  • • niezbędne do pracy narzędzia jak system nadawczy,
  • • licencje do logotypów i brandingu oraz
  • • szereg przydatnych informacji potrzebnych do stawiania pierwszych pewnych kroków we własnym biznesie.

Nasza franczyza to jedne z najatrakcyjniejszych stawek wśród brokerów kurierskich, dostęp do usług największych przewoźników (DHL, TNT, FedEx czy InPost) oraz możliwość ustalania własnych cen w celu maksymalizacji zysków. Jak to działa? Załóżmy, że przychodzi do Ciebie Klient, który chce wysłać rower. Dla niego koszt takiej wysyłki to 60 zł, jednak Ty musisz za nią zapłacić jedynie 26 zł. Oznacza to, że na tej paczce zarabiasz 34 zł.

Pamiętaj, że oprócz Klientów indywidualnych możesz, a nawet powinieneś, oferować usługi swojego punkt kurierskiego, Klientom biznesowym. Wysyłają oni nawet kilkaset paczek miesięcznie.

Otwierając franczyzę bez lokalu możesz skupić się właśnie na pozyskiwaniu Klientów biznesowych z Twojego miasta. Mogą to być firmy z branży budowlanej, lombardy, sprzedawcy części samochodowych czy coraz bardziej popularne na Facebook'u marketplace. Pomoże Ci w tym:

  • • szkolenie online prowadzone przez dyrektora ds. sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w największych firmach transportowych, jak chociażby TNT;
  • • 30-dniowy program sprzedażowy dostępny przez Internet.

Pierwsze kroki w nowej branży mogą być trudne, dlatego na samym początku otrzymasz także wsparcie dedykowanego Opiekuna, który odpowie na każde Twoje pytanie. W kolejnych etapach naszej współpracy również nie zostaniesz sam – Klient chce wysłać akwarium wypełnione wodą? A może karton z kiełbasą? Nie wiesz, jak zapakować gitarę i czy można nadać kurierem kosiarkę? Wszystkie te wątpliwości rozwieje nasz zespół Opiekunów dostępny telefonicznie.

Firmy w obliczu pandemii – które z nich tracą, a które zyskują?

Sytuacja epidemiologiczna na świecie związana z występowaniem koronawirusa sprawiła, że coraz więcej firm zamyka swoją działalność lub przechodzi na zdalny tryb pracy. Niektóre z nich będą musiały zmierzyć się także z problemami finansowymi oraz zwolnieniami pracowników. Zauważalnie mniejszy popyt dotknął między innymi usługi związane z, turystyką, fryzjerstwem i kosmetyką czy organizacją imprez takich jak wesela. Istnieją jednak branże, które w dobie ograniczonego kontaktu między ludźmi radzą sobie całkiem nieźle.

Wśród nich można wymienić, chociażby dostawców oprogramowania do pracy zdalnej czy producentów sprzętu elektronicznego. Wzrost zainteresowania można również zauważyć w branży rozrywkowej – kwarantanna sprzyja twórcom gier komputerowych, a także portalom streamującym seriale i filmy czy sklepom internetowym, które przeżywają (wirtualne) oblężenie.

Innym wygranym są firmy działające na rynku kurierskim. Ich  zyski rosną z dwóch powodów: pierwszym z nich są osoby, które pozostając w domu, robią zakupy przez Internet, natomiast drugim coraz większa liczba przedsiębiorstw, które wysyłają swoje towary kurierem. Jeśli więc zastanawiasz się nad rozpoczęciem biznesu, to otworzenie punktu kurierskiego na pewno okaże się trafionym pomysłem.

Skorzystaj z naszej franczyzy teraz i otwórz punkt później »